Happy evening

Sen jag kom hem från skolan så har jag bara haft det helt underbart. Åt lite fort, bytte kläder för det var så förbaskat varmt ute.
Martin kom cyklandes när jag satt ute och bläddrade igenom tidningen lite snabbt.
Vi har väl typ varit ute med kaninen, sparkat boll, pussats, kramats, kastat boll med Linus och Linus har hoppat i vattenspridaren.
Efter det så typ dog vi framför tvn där mamma kollade på operationer, typ bröstförstoring och en fixade väl näsan, tror jag? Det var iallafall jättemysigt. Förutom att Linus var jättejobbig, verkligen jättejobbig.
Ja, vi har väl inte gjort så mycket mer, eller? Fastnade i min säng, myste lite och pussades, busade gjorde vi också. Jag kittlade honom och han kittlade mig. Konstigt va?
Tyvärr så typ sov jag sista stunden han var här. Är jättetrött. Gick typ som en zombie, typ död var jag. Eller är. Jag följde med honom ut och gick typ 50 meter innan vi stannade och pratade och bara höll om varandra och pussades och pratade. Mysigt. Sen cyklade han hem.

Älskar honom <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Patrik

sötaste kaninen i headern!! :D

2010-05-22 @ 01:45:11
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se