Hoppsan, hoppsan...

Skulle det där verkligen gå? Jag var och kollade på Martins match som han spelade förut. Dom spelade lika (1-1) i halvlek och sen så skakades en motståndare och då kom alla målen, direkt. Martin gjorde två och snodde ett mål också. Hahaha! Proud. Och han som säger att han är usel? SKITSNACK! Nästan alla i laget fick väl göra mål, tror jag. Hehe. Det slutade iallafall med 7-1. Grattis grabbar! Kanske ska börja gå på deras matcher? Enda fanet! Tyvärr så missar man ju nästa match som är nästa vecka på tisdag... Tråkigt. Men sånt som händer.
Efter matchen så gick jag ju nästan med killarna in i omklädningsrummet! Sjukt. Dit in vill man ju inte (inte med en massa andra killar) hehe. Så stod ute och väntade på honom och Fille, dom cyklade och hade värsta oturen. Dom kunde fått skjuts av en, men han hade inte den cykelgrejen med sig. Så dom fick cykla (tur nog). Cyklade med dom. Fille skulle in på Maxi så jag och Martin cyklade vidare. Vi stannade vid Funkabo och snackade och pussades och sånt ett bra tag. Jättemysigt. Har saknat honom, jättemycket. Hoppas jag inte smittade honom nu bara... Då blir jag inte glad på mig själv.
Nu ska jag snart sova. Behöver det. Saknar honom redan igen...
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Alina

jorå jag med:) kramar

2010-05-18 @ 22:33:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se