If you belive in future

Helgen har varit helt underbar, precis som vanligt när jag är med dig älsk. Det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill. Vi kollade på Avatar i fredagskväll och åt chips och bara myste och kollade på filmen. Vi gick och köpte chipsen innan, i stormvinden. Hela hans familj och jag kollade på filmen. Skojskoj. Så jag sov över, mysigt. Älskar att sova i samma säng med dig.
Sen igår så gjorde vi egentligen inte så mycket alls. Vi kollade på tv, skojade, busade, myste, datorn, åt. Ja, vi gjorde väl det som man brukar göra helt enkelt. Dom tog några av mina filmer som jag har på datorn också. Vad gjorde vi mer?
Åkte hem igår också. Tråkigt. Fick skjuts hem. Tack. Jag saknade dig när jag klev ut ur bilen... Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se