Någon?

Ingen där ute som vill dela med sig av sin trötthet? Jag är inte ens lite trött och måste sova nu, det går inte alls bra ihop. Ska upp tidigt imorgon så måste verkligen sova nu, eller snart. Kommer kunna sitta uppe halva natten annars. Nackdelen med det är att jag kommer att försova mig, missa min buss (med någon timme) och sen missa bussen från skolan till det ställe vi ska till imorgon. Vill missa det. Men kan inte göra det. För det kommer säkert bli kul. Vi vet inte vad vi ska göra, bara att vi ska ha kläder efter väder. Hehe. Tror det kommer bli kul, men jag sitter hellre i skolan och pluggar...
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se