Packar, packar och packar

Måste verkligen börja packa nu. Ska iväg på vandrig med1 klassen i tre långa dagar i skogen och till sjöss. Det kommer garanterat att bli jättekul, men vi kommer att bli tjuriga och trötta. Vi kommer typ inte få någon mat, så man har "övat" på det nu ett tag. Men jag är redan van vid sånt. Så det kommer inte bli så svårt för mig, tror jag. Ser faktiskt fram emot dessa dagar. Gå runt i skogen och känna naturens dofter och allt sånt. Det kommer bli mysigt.

Så jag kommer INTE att blogga på måndag till onsdag typ. Kanske blir något snabbt inlägg på måndag morgon och sen kommer jag att blogga när vi kommer hem på onsdag vid lunch tid också.

Någon som har några bra tips för att man inte ska få så mycket myggbett och fästingar och andra äckliga djur på sig när man kommer hem igen?

Detta har vi i klassen sett fram till, lääääänge. Dock så ser detta också på min egna födelsedag... Men det kommer ändå att bli jättekul och jag hoppas att detta blir en upplevelse att minnas i all framtid.

Kommer fira min födelsedag på torsdag. Skönt. Då får vi se vad som kommer att hända. Kanske så frågar jag pappa om han kan fixa glass och strössel och sås så att jag kan ha nåt litet "kalas" hemma, utan presenter och sånt.
Vad säger ni om det? Vilka skulle komma hit då om jag fixade det?
Vet en som måste komma och äta tårta med familjen direkt efter skolan iallafall, Martin. Han är mycket välkommen.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se