Saknar dig bästa vän...

I Miss You - Avril Lavinge

Inte pratat med dig på jättelänge nu Tim... Du är verkligen min bästa vän och jag har saknat dig varje dag nu. Men jag vet varför du inte vill prata med mig och jag ska inte prata med dig heller, eftersom jag vet att du inte mår bra av det. Och för er som nu tror att han är kär i mig, ni har väldigt fel. Så är inte fallet här. Det är en helt annan sak som gäller nu.
Saknar alla roliga konversationer på msn och roliga pratstunder på skype och pratstunder i mobilen. Vill ha tillbaka det.
Jag bara förlorar vänner nu känns det som... Varför ska det hända mig av alla andra miljarder som finns där ute i världen? Det är väl något "speciellt" med mig som inte är så positivt. Men det är sånt man får leva med. Men måste lära sig att leva med sina svagheter. Har lärt mig många av mina svagheter nu, men att jag skulle hitta en till nu? Det hade jag inte räknat med, en väldigt dålig svaghet. Att jag lätt förstör mina relationer med vänner. Det är väl väldigt tydligt nu? Har mist många vänner på kort tid. Förlåt till er som känner att jag har dragit mig undan eller bara gjort något fel emot... Inget har varit med mening. Det har bara hänt. Och jag är beredd att ta igen den tiden som jag bara kastat bort. Vill ha tillbaka er vänner. Saknar er som f*n! Ni vet nog vilka ni är... hoppas jag.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tar det lungt av det sista på lovet :D

2010-05-09 @ 16:12:26
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: sofia

nejnej det är respekt att tyskland vann, so jävla coolt ingen trodde de skulle klara det och sen spelar de asbra och vinner, det är respekt!



och danmark spelade sjukt bra respekt till de med, sjukt coolt att vinna mot finland som alla trodde skulle krossa danmark :D och danmark i mitt hjärta <3



haha flumm svar kanske? men jag är icke normal (aa'

2010-05-09 @ 16:20:36
URL: http://thsiwonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

hahah, danmark förtjänar alltid att vinna <3

och jojojo all respekt till tyskland :D

2010-05-09 @ 16:30:54
URL: http://thsiwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se