Stör mig som fan på falska personer som ljuger!

Det finns vissa personer som jag stör mig på ibland, eller ganska ofta. Haha! Dom som tror att dom är något bättre än vad dom är och att dom tror att dom är bättre än alla andra och kan få precis som dom vill hela tiden och såra andra personer. Att dom använder levande själar som leksaker som dom kan leka med när dom känner för det och sen att dom kan lägga undan leksaken och sedan ett tag efter plocka fram den igen och tro att dom kan leka med den igen. Fuck off! Tror dom att dom kan göra så mot vem som helst eller? Visst, det kanske funkar på vissa personer, riktigt tröga personer som inte riktigt vet vad dom ska göra.

Nu säger jag inte att jag aldrig varit med om det, för det är exakt det som jag har varit med om. Det suger kuk!

Tänk att det är din bästa kompis som du har berättat precis allt för och så helt plötsligt så kommer allt att förändras på 2sekunder att du inte ens kan lita på personen igen och att den låtsas som om att du inte finns längre och att den har ljugit om precis allt för dig. Då har du slösat ett förtroende på en person som bara har haft dig som kompis när den inte har haft något att göra. En helt fejkad kompis. En så kallad "kompis" var du för den.

Speciellt när alla känslor och tankar kommer tillbaka från den tiden då allt hände.

Några kanske vet vad jag snackar om och vissa av er sitter nog som levande frågetecken. Ni som vet, ni vet det. Ni som inte vet, ni kanske inte kommer att få reda på det. Om ni är riktigt nyfikna på att veta så kan ni ju slänga iväg en kommentar med era epostadresser så skriver jag till er när jag har tid. Kommer troligtvist inte att berätta allt, men lite.

Stör mig så in i helvete på falska människor som ljuger hela j*vla tiden! Den som nu ljuger för mig och jag får reda på det kommer att få en stor fet smäll på käften en dag då den minst anar det.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN

håller med dig, har precis gjort "slut" men en "kompis" som bara sket i mig och höll på och då blev jag trött. så adjös med henne :P



sv; haha det gör jag typ var och varannan dag :P

2010-05-05 @ 20:15:01
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

det är bra här :D

2010-05-05 @ 20:26:40
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: hannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

håller helt med ! :@

2010-05-05 @ 20:54:23
URL: http://hannacollen.blogg.se/
Postat av: hannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

så jäkla hemskt ! :S

2010-05-05 @ 21:03:43
URL: http://hannacollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se