Surprise!

Martin har varit hos mig nu på kvällen och vi har väl inte gjort något speciellt egentligen. Det gamla vanliga, pratat, haft jättekul och mysigt.
Men han låg i min säg och typ tog sina händer mellan alla mina hundrafemtioelva kuddar och hittade ett paket. Ett paket. Så jag öppnade det fort, men visste typ redan vad det var där i och det var min mobil som jag velat ha jättelänge. Så nu är jag väldigt glad. Har suttit och fixat med den nu ett tag och jag försöker fortfarande att lära mig den helt. Men det kommer att gå jättelätt och bra.

1

ÄLSKAR MIN MARTIN UNDERBART MYCKET <3

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se