Tack för den absolut bästa månaden i mi...

Tack för den absolut bästa månaden i mitt liv Martin. Allt det är bara till din förtjänst. Du är den underbaraste personen jag någonsin har träffat. Jag är verkligen den lyckligaste tjejen som har just DIG som pojkvän, jag måste vara lyckligast iallafall. Det känner jag. Du har dom mest fängslade ögonen jag sett, jag fastnar med blicken när jag kollar in i dom. Dina mjuka sköna läppar är helt underbara att pussa på. Du är helt fantastisk precis som du är. Din personlighet är det bästa hos dig. Du är rolig, mysig, lätt att vara med, omtänksam och bara helt otrolig nästan. Älskar dig med hela mitt hjärta och jag vet att det kommer att bli fler underbara månader med dig <3 första månaden har gått fort, för fort. Men det klagar jag inte över. Har haft väldigt mycket tid med dig och jag ångrar inte en sekund med dig <3 ÄLSKAR DIG MARTIN IVESLÄTT <3

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se