Tankar om mig, typ

Jag funderar på att börja springa, men hur måååånga tusentals gånger har jag sagt det och kanske sprungit en gång och sedan aldrig mer gjort det? Det kommer liksom aldrig att hålla för mig. Har inte orken att springa en runda några gånger i veckan. Men jag vill verkligen bättra på min kondition (+ att man blir smalare). Måste bara hitta motiveringen varför jag ska göra det, så att jag verkligen gör det jag lovar mig själv att göra. Det behöver inte vara att jag springer flera kilometer varje dag, utan det räcker med att jag springer kanske 2-3 kilometer, 2-3 gånger i veckan. Då känner jag mig nöjd och stolt. Springningen kanske skulle hjälpa mig på flera sätt också. Bättre lungor, bättre hjärta, friskare kropp, bättre koncentrationsförmåga och att jag blir gladare. Det är sånt som räknas, iallafall nu.

Så jag får väl börja med detta någon gång. Liksom försöka göra upp ett "schema" (hatar sånna). Det kan väl  inte vara så jobbigt att göra detta lilla som hjälper till med så mycket? Måste ta mig i kragen och göra det bara!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska kolla läget men jag tror det skulle kunna funka :) <3



och jaa börja spring det är as kul jue, jag springer typ 3 km nästan varje dag as niice äre! =)

2010-05-20 @ 21:12:46
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se