Today I look like this ;)

1 Inget går så bra nu i sommarvädret när man kan använda sina shorts och verkligen njuta av att gå runt i dom. Jätteskönt är det!

Det finns stunderna idag då jag saknar dig, otroligt mycket. Men jag kanske får träffa dig ikväll igen. Hoppas.

Men nu ska jag ut och gå runt lite, prata och bara njuta i värmen som är framme nu och förhoppningsvist hela resten av dagen.

Jag har blivit av med min irriterande syster och pappa är inte heller hemma. Jätteskönt. Dom är i Göteborg där pappa skulle springa 2.1 km och man får väl bara säga att man hoppas att det går bra. Dom är nog inte hemma förrän sent ikväll. Slipper dom hela långa fina sköna dagen det vill säga.
















Hoppas ni också ger er
ut i värmen idag!

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ELINA

Ok, trevligt :)

2010-05-22 @ 14:45:21
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

mer outfit, jag älskar outfits :)

2010-06-19 @ 17:54:24
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se