Fotografitid

När jag var ensam hemma så började jag plocka fram lite så saker, papper, penna och sådant. Jag la det i sängen och fixade till det en del.
Sen så kom mamma hem och strax därefter så kom Martin hem igen. Jag fick laga maten och samtidigt så förflyttades det jag gjorde till köket och jag hade lite andra saker då.
Nu så ska vi snart hem till älsklingen lite innan träningen och sen blir det att sova där. Jag har med mig lite bilder så att jag kan spela lite dator ikväll medans han spelar lite också kanske. Jag vet inte. Vi märker det sen då.
Men nu ska jag plocka med mig träningskläder och så ska jag träna min rygg snart. Äntligen ska jag träna igen. Men jag kommer ta det riktigt lugnt.

1

2 3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice

2010-11-17 @ 20:53:04
URL: http://tek.blogg.se/
Postat av: Sandra Helen - livet som sanger ♥

Du har en veldig fin blogg!♥

2010-11-18 @ 08:40:30
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se