Hem till älsk!

Nu ska jag packa ner allt som jag behöver tills imorgon. Träningskläder, dator, pengar och allt sådant. Imorgon blir det, kanske, skolan, stan och leta present till mamma och sedan så blir det träning direkt efter. Vi får se vad som händer imorgon.
Jag har också börjat förstå mig på mitt webhotell. Eller något. Jag fixade med wordpress nyss och fixar med min hemsida därifrån. Vi får se hur det går med det. Ska kanske, kanske sitta vid datorn hos älsklingen också. Det märker vi senare.
Jag måste sluta nu, ska packa och fixa så ska jag cykla iväg senare.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se