I´m hot, or not

Jag börjar bli väldigt varm, tycker jag. Kanske så är det febern som är på väg nu? Jag är trött, hängig, sjuk och förkyld. Så varför inte feber också nu då?
Nej, nu ska jag inte vara sådan. Dom försöker hjälpa mig och ta reda på vad som är fel på mig. Ska in till doktorn sen igen och lämna ett prov.
När jag försöker komma in på sidan jag ska in på när jag ska maila min lärare så kommer jag inte in. Den sidan dampar sönder just nu när man behöver den som mest. Hate it! Måste verkligen maila honom idag om det. För jag inte inte ringt, sagt något eller något någon gång jag varit sjuk denna terminen.. Så nu är det på tiden att jag fixar upp med det.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se