Inte min starka sida..

Jag sa att jag har städat i alla fall en timme och det är ganska mycket för mig, att städa är inte alls min starka sida. Om jag ens städar så ska man vara glad. Blir det rent så ska man bli stolt, även fast man inte känner mig. Det är ungefär så illa att jag aldrig städar. Men jag ska försöka att bli bättre på det.
Men för att bli bättre på att städa så måste man veta vart man ska lägga alla saker först. Och jag har en massa saker som jag inte har någon aning om vart jag ska lägga det. Jag längtar tills mitt skrivbord försvinner för då ska jag nog köpa något fint lågt skåp och ställa där bredvid sängen. Det kommer bli så mycket bättre än det jag har nu.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se