Jag älskar dig!

Det finns inte ord hur mycket jag älskar dig. Du är mitt allt och jag skulle aldrig byta dig mot något i hela världen! Aldrig! Du gör mig lycklig och glad. Jag börjar gråta bara av att tänka på hur lycklig du gör mig älskling. Såhär lycklig har jag aldrig varit och jag vet att jag kommer att vara det för att framtid nu, med dig och ingen annan, aldrig.
Idag är det våran dag och jag vill inget annat än att tacka dig för att du är min egna pojke och att du älskar mig så mycket som du faktiskt gör. Och du vet att jag älskar dig minst lika mycket.

Tack sötnos för dessa underbart lyckliga 7 månaderna med dig. Dom bästa 7 månaderna i mitt 17 åriga liv.

Jag älskar dig <3


1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se