Någon annan än jag som är trött?

Nu är det så att Michaela har nästan precis gått iväg, hon skulle ut och träffa en kompis. Jag orkade inte följa med. Ska sova när som.
Jag har även bråkat med älsk, igen... Två gånger samma dag. Jag vill inte mer. Orkar inte mer. Jag kommer inte berätta varför eller något om det. Jag bara inte orkar med det längre..

Aja, Michaela kommer få försöka somna när jag ligger här och snarkar så fint..

1
Jag älskar dig Martin Jonathan Henrik Iveslätt <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: isabelle

fin blogg :)

2010-11-04 @ 00:32:58
URL: http://isabellekarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se