Stannade hemma..

Jag har inte alls sovit bra i natt, jag vaknade runt tre och hade jätteont i magen och jag var kissig nödig. Intressant att veta? Nej... Men sen så somnade jag om och så vaknade jag vid halv sex och ville duscha.
Martin följde med mig in i duschen och jag fick tillbaka den där onda saken i magen. Det gör ont i den övre delen av magen och jag grät nog minst tjugo minuter efter det. Det gjorde så fruktansvärt ont och gör fortfarande ont.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma idag.. Jag gillar inte alls att det är andra måndagen i rad som jag missar, men det är sånna smällar man får ta. Måste bara ta reda på vad dom har gjort på dom lektionerna så kommer jag snart i kapp. Hoppas jag.

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan och bara kolla på tv ett tag.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se