CoD2 / CoD5

Nu har jag suttit och spelat lite xbox med lillebror. Bara en massa krigsspel som han vill spela. Men sa jag att jag skulle spela med honom så får jag väl göra det också. Jag dödade honom några gånger och ibland så visste han inte att jag stod där jag var och sköt honom. Det var ganska kul att spela det.
Jag väntar bara på att mamma och älsklingen ska komma hem/hit igen. Jag saknar dom båda..

Aja, nu ska Linus låna datorn en stund tills dom kommer hem. För efter det så ska han stänga av och lägga sig i sängen.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: matilda

- Idag har jag varit i skolan, sen inte så mycket mer... Du då? :D

2010-10-25 @ 20:28:06
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se