Godmorgon

Jag vaknade av att Linus var inne och smällde i garderoben. Sen så väckte jag sötnosen som ska iväg till tandläkaren nu.
Nu har han cyklat iväg och mamma kom hem igen och hittade en 500 lapp som jag tog och den kommer jag shoppa för sen. Det kan ni lita på att jag kommer göra.
Jag funderar på att bara blöta håret och föna det, för det är verkligen hur äckligt som helst i topparna nu. Frisören är ett måste snart.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se