Halloween utklädning idag

Det var ganska kul i skolan idag. En del lärare klädde ut sig och min lärare på morgonen var någon ur filmen Top Gun. Det var jättekul. Sen så var någon en munk, präst och sen så hittade jag Screem, spindelmannen och några roliga figurer till.
Martin kom in till skolan under lunchen för att fixa sin dator och det tog ju inte bara lite tid.. Men det var riktigt kul att ha honom där, det måste jag säga.

Tyvärr så orkade jag inte ta några bilder, för det hände aldrig något roligt..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se