Hemma hos min älskade pojke

Det finns inget bättre än att vara i mitt andra hem, nämligen hos Martin, min älskling. Jag ska sova här i natt och det kommer bli så mysigt.
Vi satt alla fem och kollade på Ice Age 3 på tvn och den var riktigt bra och rolig. Popcorn, cola, sällskap och älsklingen. Då kan ingen film bli dålig.
Nu så har han fått spela en stund och jag har suttit vid datorn en stund. Han ville inte spela mer nu så då ska jag också stänga av och troligtvist så kommer vi kolla på tv och se om vi hittar något roligt att kolla på. Jag kommer att somna med en gång, tror jag.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN GARD

jorrå det är bara bra med mig :)

haft en bra lördag ??? :)

2010-10-24 @ 00:24:39
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se