I sing a sad song..

Jag tänker väl både positivt och negativt med att Martin ska åka ifrån mig väldigt länge.
Det negativa är att jag kommer sakna honom hur mycket som helst och jag kommer ha tråkigt när han inte är hemma.
Det positiva är att han vill åka iväg och jobba och bo med sina vänner och tjäna lite pengar. Jag tror dom kommer lära sig en hel del.

Det bästa är att dom tydligen ska videoblogga tillsammans och sen så ville Martin att jag ska fixa en blogg till honom som han kan skriva i. Men det får vi se lite om det händer.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se