Inte sovit ett piss..

Jo, men det är inte alls mycket. Jag somnade runt tolv. Sen så vaknade jag vid halv två och då kunde jag inte somna om förrän klockan halv fem fem. Så jag har sovit ungefär tre timmar i natt och får jag sova alldeles för lite så får jag världens huvudvärk och jag höll på att spy när jag vad vaken den stunden.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma igen.. Imorgon så måste jag verkligen åka dit och prata med dom. Jag ska gå och lägga mig tidigare idag. Kunde inte somna heller.. Tänkte på för mycket saker som jag inte orkar med nu.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: emsi

hihi :)

aha åh vad jobbigt :/

2010-10-06 @ 08:48:05
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se