Lilla staden snart

Jag funderar på att åka till älsklingen en liten stund innan man ska på det där mötet som jag har idag. Kommer nog åka till honom vilken minut som helst och ska bara dra på mig en tröja, strumpor och sedan utekläderna, typ.
Sen kommer jag nog stanna där inne i stan en liten stund och gå runt och kolla lite. Se om man hittar något som man kan ha på skolfotot nästa måndag..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Okej :D

2010-10-04 @ 15:55:41
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: emsi

ja men gör det :D

2010-10-04 @ 16:33:07
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se