Snart hem till älsklingen

Skolan är slut för mig för dagen om ungefär en halv timme och det är verkligen jätteskönt. Då ska jag hem till Martin och vi ska fixa något att äta och sedan så ska vi väl bara kolla på tv, spela Viva Pinata och jag ska försöka skriva mer på reportaget som vi påbörjat idag och jag har kommit en liten bit, hälften och jag tycker det är bra för att vara mig.
Jag saknar liksom redan min älskling och vi har bara varit ifrån varandra några timmar. Tre timmar snart. Hopplöst är det.

1 2
Jag gillar dessa bilder...
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se