Snön är här!

Jag vaknade nyss och jag kollade ut eftersom alla på facebook skrev att det var snö ute. Det var det också. Jättemysigt ju! Varför ska alla klaga på snön? Vill ni hellre att det ska vara slask och blött och usch ute? Jag har gärna snön för den är inte blöt om den inte smälter. Jag får nog ta några bilder sen innan jag, mamma och Martin åker iväg senare på förmiddagen.

1
Bild från vintern 2009..
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se