The men live on forgetting - women live on memories.

Sitter i skolan och vi har blivit filmade och nu sitter vi bara och ska lära oss en massa saker. Vi pratar om grupper och allt som har med det att göra. Skoj.
Väntar bara på att man får sluta och cykla hem till älsklingen och hämta min påse som jag glömde där igår. Sen så måste jag hem och passa min lillebror. Då vet jag inte vad jag ska göra.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se