Tränat sönder mig

Jag har varit med älsklingen hela dagen sen jag slutade skolan och det har inte kunnat bli bättre. Spelat spel och ätit har vi gjort och sen så har vi varit hos mig en stund och sen så bar det av till träning och det blev inte lite av det. Första gympa på friskis och sen volleyboll i två timmar. Alltså tre timmar sammanlagt och jag är trött.
Nu blir det till att sova, katten ligger och sover och min älskling ligger nog nästan och sover. Han smsar och ligger bakom mig, jättetrött.
Så nu ska jag stänga av datorn.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se