"Vad dåliga ni är.."

Och det ska jag säga som inte har kunnat blogga på dagarna då jag har jobbat. Men jag tycker ändå ni är dåliga på att kommentera och kolla in här. Idag har det verkligen gått utför. Igår så hade jag en riktigt hög siffra med besökare och idag ligger den på botten..
Skärp till er nu. Jag vet att jag inte har haft något roligt att säga heller och inga bilder. Veckans blogg har jag inte hunnit med denna veckan alls.
Jag lovar att jag anordnar veckans blogg nästa vecka. På måndag börjar den och då vill jag ha många som vill vara med. Jag kommer att dra ner på siffran som kommer få vara med ner till fem eller något i den stilen. Då blir det inte lika som det var förra gången. Det vad jobbigt att det var så lika.

Aja, om en stund på ska man nog kolla på en film. I don´t know...
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Micki

iiih förlåt<3 Nu ska jag börja kommentera! Har haft fullt upp ett tag så har inte kunnat kolla in så mycket. Men nu ska jag försöka! :) <3

2010-10-08 @ 19:27:52
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 @ 10:44:02
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: ASIAT

sv: idag har jag fikat med min bästis :D

några planer inför helgen dåå? :)



- ASIAT

2010-10-09 @ 15:46:32
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se