Viva Pinata

Jag är trött, seg och har världens huvudvärk ännu.. Det är jättejobbigt, men imorgon så MÅSTE jag till praktiken. Dom två sista dagarna så får jag bita ihop och vara där. Så är det bara.

Sen så har jag och Martin suttit och spelat Viva Pinata hela dagen och lagat mat. Vi har kommit en bra bit på spelet.

Nu så är han på träning och vi får se om han kommer tillbaka sen runt nio eller inte. Annars kommer jag till honom på min lunch imorgon.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:43:23
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se