15% Rabatt till DIG!

Det är så att jag nu har fått en rabattkod som jag kan ge ut till er som läser min blogg.
Beställer du redan idag, så får du 15% rabatt på det du köper på. Så passa på nu. Där finns det en massa fina och billiga smycken som ni kan få mycket billigare om du bara skriver in rabattkoden som ni snart kommer att få veta.

Hemsidan heter Hoof Store. Det finns en massa halsband, armband, örhängen, ringar och andra snygga och häftiga saker som redan är billigare som ni kan få mycket billigare med min rabattkod.

Rabattkoden som du ska skriva in för att detta ska gälla är "emeliem". Så det är väldigt viktigt att du skriver in det ordet där.

Detta gäller inte på redan nedsatta priser.

Hoof Store Hoof Store Hoof Store Hoof Store
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se