AJ! Min rygg...

Jag vaknar av att jag har så sjukt ont i ryggen, så att det går från svans kotan ända upp till sista kotan i nacken.. Det gör sjukt ont. Och jag har sovit hur bra som helst, så det kan ju knappast vara att jag har legat fel. Funderar på att vara hemma idag också, för jag gör ingen nytta så stel som jag är och jag kan inte ens böja mig ner eller vrida en millimeter på mig. Så jag ska nog smsa till Thomas och säga att jag stannar hemma, olyckligtvist nog..
Vill inte vara hemma! Men jag har så sjukt ont i svanket, ryggen och nacken så det drar i hela alltet där. Huvudet dras det också i. Inte alls skönt måste jag säga till er!
1 2
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: emsi

tackar :D

2010-10-01 @ 18:04:08
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se