En timme kvar

Nu har jag tagit reda på när älsklingen har träning och det var vid sju. Så vi får se om jag åker eller inte. Men jag vill verkligen, så kommer nog att göra det. Skoj nog. Träffa hans lagkamrater är alltid kul för dom är snälla och roliga. Sen så kanske jag är med liiiiite. Det var jag på förra träningen och värmde upp med en kille och det gick verkligen jättebra. Inte för att skryta med Martins tränare sa att jag var bättre än damlaget. Thihi. Det tror jag nästan inte på. Dom har tränat några år och så kommer jag och bara äger ut dom. Verkligen inte. Så är det inte. Men jag erkänner att volleyboll är en jätterolig sport som jag skulle kunna hålla på med. Bara för skoj skull liksom.
Men men. En timme kvar nu bara.
1 2
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se