Första dagen avklarad

Jag började vid 8 och jag hade idrott och vi lekte bara en del. Sen så var jag ju tvungen att gå till doktorn med min fot och jag fick röntga den och det tog ju inte alls lång tid... (Ironisk) Jag blev sen sen till jobbet, men dom förstod vad som hade hänt, så det var lugnt.
Sen efter så cyklade jag in till stan och skulle träffa lilla Mathilda och köpa lite saker av henne som hon inte vill ha kvar. Kamera saker. Nice. MINA SAKER! Hon pratade också med Camilla om att hon kanske ska byta och att hon ska komma någon dag och testa och gå i en klass. Nice.
Nu så väntar jag väl på att vi ska åka till Martins träning. Trevligt, nu när dom har börjat igen!
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se