Godmorgon alla morgonpigga!

Igår kväll så blev det inte så mycket bloggande, jag såg till att ni fick se bilderna i stället. Snällt va?
Martin kom ju hem till mig igår efter hans träning (som jag var på). Mamma hade gjort tacos, men vi åt när han kom. Ca fem minuter efter den var klar, så det var väldigt lugnt.
Vi kollade också på film "Going the distance". Fast jag kommer inte ihåg någonting av filmen för jag somnade och han somnade och datorn stod på hela natten.
Aja, nu ska jag väl bara sitta här och vänta på att han vaknar. Om ungefär en timme eller något hoppas jag på. Så att han får sova ut någongång.

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se