Hamburgare hos älsk

Jag fick sluta nästan en timme tidigare för att den andra klassen inte hade någon idrott. Så jag cyklade hem till Martin och jag dushade lite snabbt. Sen så kollade vi på tv en liten stund och jag glömde självklart min bh hemma... Så nu kommer jag gå utan en sådan resten av dagen. Men jag har en tjocktröja över och då syns det inte alls.
Vi lagade hamburgare och det var jättegott och nu vill han att jag ska komma till honom och kolla på tv med honom igen tills jag behöver cykla vid halv ungefär.
Hörs sen lite efter fyra (tror jag).

Just det! Vi ska grilla korv sen på jobbet. Nice.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: ikväll så ska jag till stallet :)

2010-09-23 @ 15:43:09
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se