I haven´t said enough

Det finns så mycket jag vill säga, som jag inte vill säga. Krångligt där. Men så är det. Kan bara säga att jag är trött på vissa saker och endel personer som verkar förfölja mig och göra mig helt fullständigt galen, hela tiden. Jobbigt. Men vad kan jag göra egentligen? INGET!
Aja, Martin cyklade väl hem för ungefär en timme sen? Eller något sådant vad det i alla fall. Saknar redan den pojken...
För övrigt så har jag haft en riktigt rolig dag och jag måste skriva ner vad jag har fått göra än så länge och sen så måste jag kolla på själva uppgiften som jag inte har kollat på, obs..!
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se