Jag vill bara sova nu

Vaknade runt halv sju och jag kände det där att man bara vill sova vidare hela dagen. Det hinner jag dock inte göra, för jag ska göra en sak nu på morgonen. Jag ska nämligen hålla i dom båda lektionerna som vi har idag. Treorna och tvåorna. Vi ska bara leka lite, spöktema idag. Nice.
Sitter och äter på lite filmjölk med smak. Björnbär och blåbär, tror jag. Den är i alla fall jättegod. Och jag håller på att bli förkyld igen...

1
Kolla vilken sööööt pojke jag har! Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade en fin dag igår. Hur mår du idag? Kram

2010-09-30 @ 08:33:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se