Lätt sängen nu

Jag är så sjukt trött, tränat, jobbat, frusit, gått på stan, cyklat och en massa flera saker. Så himla slut är jag nu. Skulle kunnat legat och sovit för längesedan men jag orkade inte lägga mig ner. Jag sitter redan i sängen, men orkade inte stänga av datorn och lägga mig ner.
Men nu så måste jag göra det. Jag har en fin dag framför mig, positiva dagen, enligt facebook. Jag är dock inte med den, för jag vet att jag kommer att göra bort mig...
Aja, nattinatti alla nattugglor.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se