Nu är jag trött

Det var jobbigt på sötnosens träning, jag fick ju vara med och stå vid nätet och låtsas göra fingerslag när jag bara skulle ta emot dom och kasta över dom. Haha! Men det gick väl bra. Liiiite svettigt kanske, sådant man får ta ibland.
Larmet gick inte en enda gång och jag blev nästan rädd över det.
Efter träningen så följde jag med Martin hem en stund och vi kollade lite på tv och sen så cyklade jag hem. Vi kollade på Navy CIS. Det är ett väldigt bra program.
När jag kom hem så klickade jag över till trean där det var Sexedution (eller hur det nu stavas). Det är roligt att kolla på, faktiskt.
Nu så ska man sova med dörren öppen och se om det kommer ligga en katt i sängen imorgon bitti när man vaknar.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se