Nybro igår och hade riktigt kul

Jag, Martin och hans familj åkte till Poppe och hans familj igår runt ett eller något sådant. Vi hade jättekul och vi åt mat och sedan så pratade vi lite och mer.
Sen så skulle dom vuxna ut och gå lite. Så det blev jag, Martin, Emelie, Mathilda och Daniel kvar. Jag, Emelie och Martin kollade på film, Shooter medans dom andra spelade spel eller kollade på en annan film. Den var riktigt bra och vi hann inte kolla klart på den innan dom kom hem, men vi satt kvar och kollade på den två timmar långa filmen.
Efter det så blev det kortspel, hollywood. Det var riktigt kul, men jag har inte fått in det rätta tänket ännu, men det kommer med tiden. Medans vi spelade så låg älsklingen och sov i soffan och "kollade" på tv.
Jag smsade mamma och bad henne spela in en film åt mig, 300 heter den. Martin ville se den.
Dom skulle spela en till omgång hollywood direkt efter vi var klara, men det orkade jag inte. Martin satt bredvid mig och hjälpte mig när vi spelade andra gången. Dom ville spela en tredje omgång, men den orkade vi inte med. Så vi lade oss i soffan och somnade tills vi skulle åka hem runt halv ett eller vad klockan nu va.
När vi kom hem så somnade vi med en gång.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

men sööööt är du!! vi måste träffa snart :D

2010-09-19 @ 11:14:46
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

JAAAA, vi måste verkligen!! när kan du? :D

2010-09-19 @ 11:20:54
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahha, men jag kan inte heller idagxd men ska vi ta nästa vecka? :') för jag har en massa prov den här veckan och sådär -.-

2010-09-19 @ 11:29:44
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se