Shoppat

Vi åkte och skulle köpa en sodastreamer och det var värsta kön när vi skulle köpa den. Fast kön tog snabbt slut och när jag skulle gå och ställa mig i den så tänkte jag gå en bit, men sen så bara såg jag att alla dom som stod där skulle ta smaker till vattnet så det var ingen kö när jag skulle ta en.
Sen så cyklade vi hem och jag köpte kattmat och vanlig mat som vi precis har ätit. Potatisbullar och korv, mums.
Nu så kollar vi på film, 300, som mamma spelade in igår. Jag ville kolla på Camp rock 2, men det ville inte älsklingen min. Så vi kollar på den som han ville titta på nu så får vi kolla på min någon annan gång. Eller om jag gör det imorgon.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Therese

Söt katt :)

2010-09-20 @ 13:17:14
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se