Sjuklingen hör hemma, hemma

Imorse när jag vaknade runt sex så var jag jättekissnödig och sen så gick jag och lade mig igen, men kunde verkligen inte somna. Hade så j*vligt ont i huvudet. Jag bara satte mig upp och grät och grät. Kändes som om att det skulle explodera som en bomb i över timmen. Men jag låg ner ett tag för att det var skönare för huvudet.
När jag satte mig upp den igen så vaknade Martin och frågade vad det var med mig och hur jag mådde och allt. Jag bara grät ju och sa att jag hade sjukt ont i huvudet.
Så letade jag upp Thomas nummer så att jag kunde smsa och sjukanmäla mig, men vet inte om jag smsade till rätt nummer.. Det märker vi på måndag.
Jag har knappt ätit något heller. Dunderförkyld är jag nog, eller så är jag lätt påväg att bli det nu. Verktabletter fungerar tydligen inte på mig heller. Jobbigt nog.
Nu är älsklingen på sin träning och jag sitter hemma i min säng och bara väntar på att tiden ska gå. Saknar honom redan.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: anisa

haha jag kolla på hela :).

ja det fpr du väl göra för den är riktigt bra :)

2010-09-10 @ 17:48:54
URL: http://aniisas.blogg.se/
Postat av: anisa

:). inget speciellt städat och nu väntar på min bror men han kommer aldrig haha :S. vad har du gjort idag ?? :)

2010-09-10 @ 17:54:32
URL: http://aniisas.blogg.se/
Postat av: anisa

:(. krya :)

2010-09-10 @ 18:05:37
URL: http://aniisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se