"Sometimes I wonder if love is worth fighting for, but then I remember your face and I'm ready for war"

Jag åt för en stund sen och jag tog verkligen tid på mig att äta idag. Fick dra gaffeln ända upp till munnen och inte böja ner huvudet som vi alla nog gör lite grann när vi äter för att inte spilla eller något.
Sen så kommer kanske älsklingen hit en stund innan hans träning. Jag kommer inte följa med honom idag, min rygg orkar inte cykla dit bort och det är ändå bara två minuter dit med cykel, max två minuter dit.
Han är den jag lever för, den jag vi stå bredvid när jag är gammal och gråhårig. Älskar dig!

1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: okeej, min kompis spelar i kalmar ^^ jag spelar i tungelsta if :)

2010-09-20 @ 16:57:03
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se