Snart kommer älsk

Jag har varit ute med lillebror och gått lite, samtidigt som vi lekte lite och han fick fotografera mig. Inga bra resultat, men en av bilderna hamnade på den nya headern. Det ni!
Så nu sitter jag och fixar med bilderna, inte så mycket som ska fixas. Bara några små saker. Sen ska jag fortsätta fixa med koderna så att det blir klart så snart som möjligt. Det skulle vara skönt.
1
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Fannyツ

hahaha okej;)

Kram<3

2010-08-11 @ 14:39:05
URL: http://fannyfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se