Dusch och hejdå..

Har precis duschat och jag måste ge min lillebror internet. Vi har inget fast eller trådlöst internet förrän den 19de. Usch. Så vi är tre barn som delar på EN sak som ger internet. Typiskt. Ska köpa en egen.. Kommer kanske, kanske, kanske in senare ikväll, men tror inte det.
Blir väl att installera spelen som mamma köpt, the sims holiday och the sims superstar. Sen så köpte hon ett spel till sig själv som jag också ska installera, sonic och knuckles collection. Har alla the sims spelen nu, tror jag. Thihi. Sen ska jag väl spela och kolla på film. Det är min kväll, film och nörda spelet.

Pössssssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se