Kort sammanfattning av min dag ^^,

Tvingade mig iväg till skolan idag för att vara med på tränignen, hade fortfarande fruktansvärt ont i magen. Men men. Träningen gick bra och var jobbig...Efter träningen så duschade jag och sånt.
Sen så träffade jag Filip och alla andra. Thihi. Han hade tid i studion så jag följde med honom och några till dit. Det var kul. Blev med på några bilder. Hahaha! Dom var inte fina. Emelie kom en liten stund sen på slutet med Dennis. Thihi.
Tog bussen hem sen och sen dess har jag väl mest bara suttit vid datorn och pluggat på medicinen. Tråkigt. Men ett måste är ett måste.
Mår fruktansvärt dåligt i magen nu... Dock så har jag gjort det hela dagen, har bara ignorerat det för att inte ligga hemma. Men nu gör det verkligen ONT! Får se om man tar sig till skolan imorgon...

Pössssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se