Mardrömsplatsen

Börjar bli trött. Filmen var bra. Min gamla mardrömsplats var med i den filmen, kändes lite hemskt med tanke på vad drömmen var för något. Trodde inte platsen var verkligen, men tydligen så var den det. Usch. Den mardrömmen vill jag verkligen inte vakna av igen. Var 10år när jag hade den. Kommer inte berätta den heller... Ingen "normal" mardröm för en 10åring.
Men nu ska jag nog snart sova, faktiskt. Måste sova innan jag somnar med datorn på magen.

Pössssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Vad roligt att höra. Tack själv för de fina orden :) Jag upptäckte precis att jag skrivit fel. Det är ALT + höger knapp som gäller :)

2010-03-23 @ 12:34:54
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se