Peng i byxorna xD

Orkade inte blogga något igår... Mådde skit.
Idag så har man varit i skolan, skojat och bara haft en massa skoj. Skrattat mig igenom dagen. Tror jag inte har suttit still alls idag, har mest sprungit runt och fånat mig som vanligt. Thihi. Jonis la i en enkrona i min tröja på ryggen. Hahaha! Blev jätterädd först och sen så letade jag efter den dumma pengen! Det visade sig att den åkte in i byxorna och åkt ner i högra benet. Hahaha! Plockade upp den och sen så fick han tillbaka den. Är lite "rädd" för honom nu. Hahaha!

Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se